KADŁUB I POKŁAD: zewnętrzna warstwa kompozytu kadłuba – żywica winylowa, pokład – laminat, wypełnienie kadłuba i pokładu nie wchłaniającą wody pianą poliuretanową, pokład i luki z antypoślizgowym wykończeniem, duża skrzynia na kotwicę z odpływem na dziobie, kanapa w kształcie litery „L”, duże bakisty na pokładzie dziobowym, duża listwa odbojowa w kolorze szarym, przednia szyba oraz okna z jasnozielonego przyciemnianego szkła hartowanego, aluminiowy profil owiewki pomalowany na biało, cały osprzęt: uchwyty na pulpicie i w kokpicie z ręcznie polerowanej stali nierdzewnej 316, knagi ze stali nierdzewnej na rufie, w części środkowej i z przodu (6 sztuk), podwójne schowki na odbijacze w pokładzie rufowym, platforma kąpielowa pokryta Esthec Platinum z teleskopową drabinką do kąpieli, samo-odpływowy kokpit i pokład dziobowy, zintegrowany uchwyt do silnika zaburtowego.
KONSOLA STEROWNICZA: podwójna konsola z panelami deski rozdzielczej pokrytymi warstwą Soft Touch oraz uchwytem po stronie pasażera, podświetlane przyciski, kierownica skórzana z logo Axopar, gniazdo zasilania 12 V, boczna konsola z dwoma uchwytami na napoje.
ROZPLANOWANIE POKŁADU I MIEJSC SIEDZĄCYCH: na pokładzie dziobowym sofa w kształcie litery „L” z centralnym dostępem, sofa/łóżko dzienne w przedniej części kabiny sternika i pasażera, 3 oddzielne sportowe fotele na rufie, fotele sternika i pasażera z opuszczanym siedzeniem i zewnętrznymi podłokietnikami oraz funkcją obracania, do wyboru cztery kolory materiałów na siedzenie sternika, pasażera i na sofę („Silvertex” beżowy, jasnoszary, grafitowy i miodowy).
ELEKTRONIKA: główny panel sterowania z przełącznikiem akumulatora i bezpiecznikami bezpośredniego zasilania oraz wyjściem 12V, panel kontroli bezpieczników z automatycznymi bezpiecznikami i wyjściem 12V, światła masztu oraz światło kotwicy białe, światła nawigacyjne, elektryczna pompa zęzowa (2 szt.), klakson.
INNE: zbiornik paliwa wykonany z aluminium na 230l, gaśnica o wadze 2kg, ręczna pompa zęzowa, pokrowiec portowy na kokpit oraz część rufową.