KADŁUB I POKŁAD: dodatkowe 130mm długości i 50mm szerokości, burty podwyższone o 80mm, zaoblone wzdłużniki i zaokrąglony kształt kila. Ruszt denny na bazie modelu 37. Poprawiony kształt i przygotowanie pod ster strumieniowy. Żywica winylowa zastosowana na pierwszej powłoce kadłuba w laminacie, nowy antypoślizgowy wzór na pokładzie i lukach pokładowych, powiększona bakista na pokładzie dziobowym, zmieniona duża listwa odbojowa z ulepszonym wypełnieniem w kolorze szarym, opływowa szyba przednia oraz szyby boczne z hartowanego jasnozielonego, przyciemnianego szkła o grubości 6mm z opcjonalnym podświetlanym oznaczeniem „28”, uchwyty na pulpicie i w kokpicie z ręcznie polerowanej stali nierdzewnej, knagi ze stali nierdzewnej na rufie, w części środkowej i dziobowej, schowki na odbijacze na pokładzie rufowym i lewej burcie, poszerzona platforma kąpielowa ze zintegrowanym pokładem Esthec Platinum z teleskopową drabinką do kąpieli, samo-odpływowy pokład ze spływnikami o dużej średnicy, zintegrowany uchwyt do silnika zaburtowego. Trójwymiarowy napis Axopar na burtach oraz oznaczenie modelu na szybach bocznych.
KONSOLA STEROWNICZA: panele deski rozdzielczej i konsoli pokryte warstwą Soft Touch, panel sterowania z uchwytem po stronie pasażera, podświetlane przyciski, logo Axopar na szklanym panelu, ster o wysokim połysku w połączeniu z fabrycznie zainstalowanym GPS, skórzana kierownica z logo Axopar, 2 uchwyty na napoje, gniazdo zasilania 12 V, kompas, na ściance konsoli materiałowy schowek na dokumenty, podnóżek z drewna orzecha włoskiego.
ROZPLANOWANIE POKŁADU I MIEJSC SIEDZĄCYCH: pokład spacerowy, na pokładzie dziobowym sofa w zmienionym kształcie litery „L”, otwarta przestrzeń na rufie z powiększoną bakistą pod pokładem, ze zintegrowanym schowkiem na wciągarkę/ akumulator steru dziobowego, obniżona podłoga w kokpicie, aby umożliwić prowadzenie łodzi na stojąco, fotele sternika i pasażera z opuszczanym siedzeniem i zewnętrznymi podłokietnikami oraz funkcją obracania, schowek pod siedzeniem pasażera, materiał „Silvertex” w kolorze Sterling (szary) na fotelach sternika, pasażera oraz sofie rufowej.
ELEKTRONIKA: główny panel sterowania z podwójnym przełącznikiem akumulatora i automatycznymi bezpiecznikami bezpośredniego zasilania oraz wyjściem 12V znajdującym się w kokpicie, główny panel kontroli bezpieczników z automatycznymi bezpiecznikami i wyjściem 12V w części załadunkowej/ okolicy toalety, 4 światła dachowe LED, 2 światła w części załadunkowej/ okolicy toalety, światła masztu oraz kotwicy oraz zintegrowane zaczepy na flagi kurtuazyjne, zintegrowane światła nawigacyjne LED, podwójne wycieraczki połączone z szybą przednią, dwie elektryczne pompy zęzowe, klakson, czujnik tlenku węgla w kabinie, alarm przeciwpożarowy w kabinie, czujnik paliwa Vema.
PRZECHOWYWANIE RZECZY/ TOALETA: zwiększona powierzchnia załadunkowa w części środkowej konsoli/ opcjonalna toaleta z podwyższonym standardem wykończenia, z zadaszeniem oraz drzwiami toalety z podwójną zintegrowaną szybą, panel tylny z dębową politurą, lustro.
INNE: zbiornik paliwa wykonany z aluminium o pojemności 300l (I/240 EPA)I, gaśnica o wadze 2 kg, ręczna pompa zęzowa, pokrowiec portowy na dach z płótna, maszt flagowy.